2017 Ağustos Comebackleri/DebutlarI

Herkese Merhaba.

Bu ağustos k-pop için fazla yoğun değil miydi? çok fazla geri dönüş ve debut oldu. Kulaklarımız gözlerimiz bayram etti değil mi ama :) Eminim bir çoğunu takip edememişsinizdir söyle bir baktığımda en az 40-50 (daha da fazlası vardır) şarkı saydım. İnsan hangisine bakacağını şaşırıyor gerçekten. Ben elimden geldikçe paylaşabildiğim kadarını paylaşacağım. Normalde müzik programlarını takip etmeye çalışsam da daha bilmediğim bir çok şarkı/grup olduğunu gördüm bu yazıyı hazırlarken.


Çok fazla comeback olduğundan sadece bildiğim takip ettiğim bir kaç şarkıya yorum yapacağım yoksa çok uzun olur.

GFRIEND- LOVE WHISPER 

Bu comeback döneminde Gfriend'i eski tarzlarına dönmüş olarak görüyoruz. Normalde 'Fingertip' zamanlarında oldukça farklı bir tarz denemişlerdi ben her ne kadar bayılsam da int. kesim çok sevse de Kore halkı çok sevmedi sanırım. Onlarda eskiye dönmeye karar vermiş gibi duruyor. Ben zaten Gfriend'i eski tarzlarında iken de seviyordum ve bu şarkıyı da MV'yi de gayet beğendim Ama umarım kızlar ileride daha başka şeyler de denerler.
 *Bu ara koreografi bence fazla güzel




SAMUEL - SIXTEEN

Ah benim P101 yaram Samuel. Çocuk ne çekti be onu solo olarak sonunda sahnede görmek çok güzel değil mi ama? Yaşına uygun güzel bir debut yaptı. Ayrıca albümde kraliçem Chungha ile iş birliği yaptığı için benden butlusu yok :D


WANNA ONE - ENERGETIC/BURN IT UP

Sonundaaa!!! bence Ağustosun bomba olaylarından biriydi. BU debut'u herkes bekledi. Çocuklar çaylak oldukları halde ortalığı salladı yaktı geçti. Fazla güzel 2 şarkıyla çıktılar. Ben Burn It Up ana şarkı olsun istemiştim ama Energetic de fazlaca güzel bir şarkı. Ve ikisinde koreografisi fazla iyi değil mi??



SUNMI- GASHINA

Açıkçası takip ettiğim birisi değildi. Şarkının ne zaman çıkacağını falan bilmiyordum. Haberini görünce falan 'Aaaa hemen dinlemeliyim' olmadım. Sace bir yerde denk geldi ve dinledim daha sonra 'WOOOWWW' oldum. Yalan yok En beğendiğim Ağustos şarkısı oldu. Mutlaka dinlenmeli ben bağımlı gibi defalarca dinliyorum.


WEKI MEKI - I DON'T LIKE YOUR GIRLFRIEND

Heyecanla beklediğim bir debuttu. Benim minnak kızım bu grupta çünkü :) Teen Crush tarzı deniyor sanırım Avril Lavigne - Girlfriend tarzı biraz. Açıkçası benim hoşuma gitti :)



WINNER-ISLAND/LOVE ME LOVE ME
Winner'ın şarkılarıı genel olarak beğenirim zaten bu ikili ye bayıldıımm. Çok iyi olmuş fazla iyi olmuş tam yaza uygun mutlaka dinlenmeli :)


SNSD - HOLIDAY/ALL NIGHT
Ve kraliçeler geri döner. Şarkı olsun dans olsun ben Holida'e bayıldım. Ama SM sağolsun kızlara doyamadık ödül veremedik. SM'e çok kızgınım bu konuda kızlar 10. yıllarını böyle kutlamamalıydı.



TAEYANG - DARLING/ WAKE ME UP
Güzel sesli adam geri döndü. Bence K-pop'un en iyi seslerinden birine sahip kendisi.


JACKSON WANG - PAPILLON

Jackson gerçekten başarılı bir solo çıkış yaptı ben oldukça beğendim. Çin listelerinde ki durumu oldukça iyi diye okudum daha da başarılı olur umarım hem solo olarak hem GOT7 üyesi olarak :)



N.FLYING - THE REAL 


ONF- ON/OFF


CLC - WHERE ARE YOU?


9MUSES - LOVE CITY



DRUNG RESTAURANT - DRINK 


REAL GIRLS PROJECT - PINGPONG GAME 


JESSICA - SUMMER STORM 


BOYFRIEND - STAR


NCT DREAM - WE YOUNG 

DIA - E905


MOMOLAND - FREEZE



VICTION - UNBELIEVABLE


PRISTIN - WE LIKE 


VIXX LR - WHISPER 



GOLDEN CHILD - DAMDADI 


10CM - HELP 


HYUNA - BABE



HENRY - THAT ONE 


BABYLON FT. CHUNGHA - LALALA



DAY6 - WHAT CAN I DO


LONGGUO&&SHIHYUN - THE.THE.THE


KASSY - LET IT RAIN 


HEIZEE - IN THE TIME SPENT WITH YOU 



THE ROSE - SORRY 


OGUOGU 5959 - ICE CHU


SONAMOO - FRIDAY NIGHT


SURAN - SAD PAIN




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Giriş..

FAVORİ 15 K-KPOP DEBUT ŞARKILARIM..