FAVORİ 15 K-KPOP DEBUT ŞARKILARIM..

Herkese Merhaba.

Bir gün merakıma açtım youtube'u K-pop gruplarının debut* şarkılarını dinlemeye başladım. Sonra dedim ki neden bir blog açıp ister bu konu hakkında olsun ister başka konulardan bahsedebileceğim bir blog açmıyorum. Fikir debut şarkılarından geldiği için ilk yazımda bununla ilgili olsun istedim.

Aslında bunlar ilk aklıma gelen bilinmiş debut şarkıları ileride daha bilinmeyen debut şarkılarına bakıp onlarla ilgilide yazı yazmak isterim. Şimdi gelelim seçtiklerime..

                     1. BTS- NO MORE DREAM




                               2. EXO-K MAMA



3.NU'EST - FACE




WANNA ONE - ENERGETIC





RED VELVET - HAPPINESS





SNSD- INTO THE NEW WORLD

*benim için en efsane debutlardan. bir nesil temsil ediyor resmen.


AKMU- %200

*kpop dinlemeyen insanların bile sevebileceği bir grup olduğunu düşünüyorum :)


GFRIEND- GLASS BEAD



WINNER- EMPTY


SEVENTEEN- ADORE U


CHUNGHA- WHY DON'T YOU KNOW


AILEE- HEAVEN


B.A.P - WARRIOR


SHINEE-REPLY


HYUNA - CHANGE






debut= çıkış

Eminim listede ki çoğu şarkıyı çoktan biliyorsunuzdur zaten. Bunlar debut diye düşününce ilk aklıma gelen sevdiğim sanatçılar. Daha bunların dışında bir çok güzel Debut sahnesi var o kadar çok ki ama ben aklıma ilk gelen ilk 15'i paylaşmak istedim :))




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Giriş..

2017 Ağustos Comebackleri/DebutlarI